2007. november 1., csütörtök 22:22:00

Szeretlek Benneteket!


Drága Nagyszüleim! Még mindíg nagyon hiányoztok mind a négyen.
Tatuskám, tudom hogy látod a lányokat és vigyázol rájuk, megigérted hogy mindíg velem leszel, NAGYON HIÁNYZOL!!!!!!!!!
Apukám! Te is! Még megismerni sem volt időnk egymást :( Olyan sokszor gondolok Rád, mi lett volna ha nem ülsz fel akkor a motorra....
Feri...együtt nőttünk fel.... azt mondják a foci sport, jót tesz a mozgás.. kár hogy aki a kapufát letette, nem gondolt a mozgásra... Te is hiányzol.
Mindenki akit szerettem és már nincs velünk..


2 Comments On "Szeretlek Benneteket!"

Névtelen Says:
2007. november 3. 13:38

pzs vagyok

jaj hát összegyűltek szemeben a könnyek ahogy itt írtál.

vimizo Says:
2007. november 5. 20:13

:( Tata a nagypapám, mellette nőttem fel. 17 éve ment el, 17 éves voltam.
Akkor 2 hétig sírtam folyamatosan szinte, viszont azóta sem tudtam megsiratni Őt. Mikor írtam ezeket a sorokat, zokogtam megint...