2007. november 18., vasárnap 8:43:00

Viki-suli

Kicsit elmaradtam megint az írással.
Csütörtökön bementem Viki első órájára, nyílt nap volt. Nagyon ügyes volt, sokat jelentkezett, ügyeses válaszolgatott. Kérdeztem is Beanénit hogy ez most csak nekem szólt, vagy máskor is ilyen aktív. Válasz: Máskor is. Örültem Neki:)

Itthon is egyre jobban megy az összeolvasás.  A,Á,E,É,I,Í,U,Ú,Ü,Ű,O,Ó,Ö,Ő,C,M,S,H,L   ezeket tanulták eddig. Számolásban pedig 4 -nél tartanak.


Utána elmentem vásárolni. Az osztálynak a mikicsomagokat én állítom össze. Az volt a kívánsága pár szülőnek, hogy teljesen egyforma legyen -ez természetes- és legyen benne játék is.... hmm, találtam kis zacskós legot. pár darab van csak benne, és van nálunk kis kulcstartó, abból is teszek bele. Hja és természetesen jó minőségű édességgel, 1000.-Ftig. Vettem piros filc-csízmát, abba fogom tenni a csomagokat, mármint mindenkinek egyenként. Még mogyorót akarok venni és szaloncukrot. Csokimikulás, kindertojás, smarties-csoki már megvan. Így végülis 3 féle játék is lesz benne:)

2 Comments On "Viki-suli"

Névtelen Says:
2007. november 18. 12:10

Szuper lesz,nagyon fognak biztos örülni a gyerkőcök! Ügyes vagy,és lekiismeretes,mint mindig. Annyira imádok hozzád jönni:) Olyan jóóóóó olvasni téged,titeket.

vimizo Says:
2007. november 18. 18:35

De aranyos vagy:))) Pirulok:))
Biztos nagyon fognak örülni, Viki már tavaly megtanult sielni. Viki kitartó tud lenni nagyon, Mimike pedig nagyon gyorsan tanul. Remélem jó lesz a pálya, ott még nem voltunk soha...