2007. november 30., péntek 19:37:00

Eltűntem :o)

Eltűntem, de megvagyok. Köszi a leveleket, üzeneteket:) Jól esett!! Lilubarbi: cuppp
Nethez is épp csak annyi időre jöttem hogy elolvassam a blogokat, és a konyhás oldalamat kicsit kipofozzam az ünnepekre.

Egész héten kreatívkodtunk.. annyi de annyi gipsz figurát öntöttem ki hogy csak na. Azokat festegetjük. Ez afestegetés relatív:) Zorka szint egyszinre festegeti, de alaposan. Viki gyorsan, mindet, de maszatolva (soha nem volt türelme, illetve nincs az aprólékos munkákhoz érzéke) Mimike szépen festeget, lassan. De persze ráérünk:)
Ma szines papírokból ragasztottak képet, ügyesek ebben:)
Tegnap mézeskalácsot sütögettünk. Kedden...ahhh...a kedd. ott kész voltam:)

Szóval sorban:
szombat-vasárnap. fulllllos lustálkodás kollektíve családilag.
Szombaton csak Zorka aludt itthon, Mimike szomszédban a sogornőmnél, Vikikém Anyóséknál.
Vasárnap Anyu jött át, itt volt velünk ora délutánig.
Hétfőn..hmm nem emlékszem:)
Kedd, na az durva volt. Nagyokat levittem a suliba, kicsik maradtak itthon. Mimike 11 kor ment az ovival úszni, pont akkor végzett, mikor Viki. Így sokkal egyszerűbb volt, hogy kedden az ovisok nem ebédelnek bent, és a suliból úszás után mind hazajövünk.
Ivett 3ra ment úszni, Viki fél 4re MINDLAB-ra. Ivettet letettük, mi ketten elmentünk vásárolni. Vissza a suliba.
Fél5 kor újra le, Mimike ment úszni.Vittem Őt le és a szomszéd kissrácot. Vikit Ivettet haza.
Mimcsi, Bence 6kor végzett, mentem értük. Pedig úgy volt, ezt már Robi intézi, de Anyuék beestek a neten intézni valamit, így maradtak itthon a nagyokkal én mentem. Közben bekevertem a mézeskalács tésztát.
Szóval ezen a napon 7x menetem le a veresi iskolába. Hja és délelőtt Orival turiztunk egyte. Kicsik is velünk voltak. Még főztem is. Gipszet is öntöttem. Elfáradtam, no. Este későn még a sorozatom, esti kávéval tudtam csak.
Szerda nyugisabb volt csak suli-ovi járat. Ivett maradt az oviban az Anyujával. Mi pedig lecke írás után, főzés után (sült pipicomb) leültünk gipszeket festegetni. jó 3-4 órán keresztül ecseteltünk.Mimi szülőijére egyszerűen nem volt erőm elmenni. De ovónéni felmentett alóla:)))
Kiflit is sütöttem.


Csütörök megint az úszásé. Reggel szétpakoltam a kisbusznyi gyereket, Robi délelőtt mondta hogy el tud menni a csajokért. ollé. Így csak Ivettet vittem haza 2 után, addig is sütöttünk mézest. Persze ették is folyamatosan:) Mimit Bencét Robi vitte le úszni, ment is értük Vikivel, edzés után ők is úsztak.
Péntek-ma reggel a szokásos gyerek szállítás, délben itthon, szomszéd csajszival trécselés, többi pilledés. 12kor suli, majd a két naggyal anyuhoz átszaladtam, onnan az oviba a kicsikért. Picit késtünk, szegény Zorka egydül ücsörgött a szőnyegen, de nem panaszkodott:)
Délután itthon. Betettem egy adag cuccot a kenyérsütöbe dagasztásra. Közben a csajok játszottak, én meg beszunyáltam egy kicsit a nappaliban, nem sokat 20 percet kb. Addig a kenyerem hatalmasra nőtt. Gyorsan betoltam a sütőbe. Nagyon jó kis kenyér lett. Közben kipakoltam a konyhába a papírokat gyöngyöket ragasztót, stb. Téptek ragysztottak veszekedtek :))
Robi 4 körül jött haza, meghozta a nugátmasszát a szaloncukromhoz:) Vagyis Maci mozart golyóihoz:)
egy 1,2 kg nugátot hoztak, jövőhéten hozzák a marcipánt. Most még natur pisztáciát kell vadásznom, ami nem sózott. Ebből csinálok szaloncukrot:) Amihez még szeretnék barna vagy naracs szinű csomagoló papírt. Persze itt nem kapok azt sem.

0 Comments On "Eltűntem :o)"