2007. november 9., péntek 13:21:00

Tegnap..

Szóval visszajöttem tegnap a kicsikkel az oviból, addigra Vikiék belemerültek a játékba, majd Ivettet vittem úszni. Zorka elaudt lent a nappaliban, majd a nagyokkal előszedtük a foglalkoztató füzeteket és a konyhában rajzoltunk, stb... közben betettem egy mosogatni valót. Apa hazajött a haverjával, na itt elszabadultak a csajok:) Viki az ellenőrzőjét mutogatta, Mimi a rajzait, Viki a könyveit, füzeteit...stb:)
Kicsit felkeltettem, öltöztettem Őket, majd indultunk. Ivett végzett az uszival, odamentünk. Lányaim még mindíg nem sejtettek semmit a meglepiből. Megvártuk Ildikónénit, merthogy viszi Ivettet a cirkuszba. ( Nemzeti nagycirkusz van most itt Veresen ) délelőtt megvettem a jegyeket hatunknak. Ildi+Ivett és Lányaim + én. Szóval mikor Ildi odaért, monduk meg a lányoknak hogy mi is megyünk. Nagyon örülteké
A cirkusz tetszett, nagyon jó volt. Zorka is simán végig ülte.
Fél 10kor feküdtek le...
elfáradtam..

0 Comments On "Tegnap.."