2007. július 11., szerda 22:23:00

Fáj a fejem

Pelus röviden hogy emlékezzek:) Tegnapelőtt lent aludtam Zorkával, 3 körül megpisiltettem, majd Apja 5kor, ágyba nem került pisi:) juhujj. Tegnap viszont 3 körül átjött pisisen.

Most épp a festék köt lassan a fejemre, így megyek is és lemosom:)

Lemostam, elég jó lett:)
Le is vágtam:)

Tegnap unalmasan itthon voltunk, este mentünk csak ki sétálni.
Ma reggel felhívtam az electroworld-t 3 hete rendeltem fotókönyvet Anyu szülinapjára. Igaz, későn csináltam meg, de már vártam a mailt... telefonban azt mondták, megvan már. Irány Dunakeszi a csajokkal. A madarasban a Thai büfében meg is ebédeltünk:)
Hja... és megvettük Viki első tolltartóját:) piros-narancs budmill-t.
Már be vagyok sózva a suli miatt:) Viki is kezd lelkesedni. Még jó sok mindent kell megvenni.
Szép listánk van (suliban kaptuk)

A könyv Anyunak nagyon jó lett!!! Holnap csinálok róla képeket. Igaz már elvittük Neki, mikor Robi hazajött...

0 Comments On "Fáj a fejem"