2007. július 6., péntek 22:57:00

Szóval a pelus...

Hétfőtől bojkottáltam a pelust.
hétfő: tiszta pizsi Apa hajnalban betette mellém
kedd: egy bepisilés saját ágyában éjjel 1kor. reggelig tiszta pizsi
szerda: (nappaliban aludunk) éjfélkor elvittem pisilni álmában, majd utána olyat csinált amit pár hetes korától soha..bekakilt a pizsibe. Zuhany éjfélkor, megint proba pisilni. Hajnal 5-kor Apa vetkőztette le..bepisilt.
csütörtök: éjfélkor wc, Apa hajnalban wc-majd betette mellém, ébredéskor bepisilt.

Most megint lent alszunk, de most Viki is itt van, megigértem Neki hogy lent alszok egyet Vele is, de persze Zorka is itt van, el sem viszem pisilni... de remélem nem fog hetekig eltartani lassan 4 éves lesz.
Furcsa, mert Viki nappal 2 évesen szobatiszta lett, igaz, mikor Zorka megszületett, éjjel volt még neki is pelus (3 évesen) de amikor nem adtam rá, be sem pisilt.
Mimike pedig 2 évesen éjjel nem birt magán pelust, viszont 3 honapig mindig bepisilt. bekakilt a bugyiba-naciba. de 2,5 éves korára szobatiszta volt.

Kitartónak kell lennem, az bizti. Szeptemberben mikor elkezdtem majdnem 2 honapig mostam minden nap 1-2 ágyneműt. Akkor visszaadtam Rá a pelust. Most nem fogom.

2 Comments On "Szóval a pelus..."

Névtelen Says:
2007. július 8. 14:02

Lina 1,5 évenem hordja a pelust...mostanáig szinte minden nap mostam az ágyneműjét :( Kb 1 hónapja tiszta:-)

vimizo Says:
2007. július 8. 22:38

uhhh...bítatsz??:D :D