2007. július 15., vasárnap 23:16:00

Hétvége

Tegnap reggel 10kor ébredtem fel, Csajaim remekül tolerálták. Itt ültek mellettem az ágyban és meséztek, vagy rajzoltak, barbie-tak a játszószobában.
Közben hallottam ám Őket, mondták egymásnak:
-Hagyjuk Anyát aludni,fáj a feje:) - annyira szeretem Őket!!!!
Fejem fáj, már 4 napja, reggel megyek dokihoz...

Tegnap semmi különös nem volt, nem mentünk sehova, itthon voltunk, Csajok  medencéztek sokat.
Délután aludtam.
MA Anyuhoz vittük le Őket délelőtt, beszaladtunk Bp-re pár dolgot elintézni,akartam venni fürdőrucit, de nem kaptam:( Edit barátnőmékkel mentünk..Hamar hazajöttünk, Robi lement a csajokért, megcsináltam az ebédet. Nagyon fos kedvem van, kikészít ez a fejfájás..na de nem akarok sírni. Jasiék átjöttek délután, csajok ma is medencéztek. Anyósék hívtak, lent vannak még 
Hévizen menjek le kedden a
lányokkal hozzájuk. Majd meglátom mit mond a doki holnap. 
Délelőtt kimostama terasz ülőgarnitúra nagy párnáit, most hogy már nincs kismacs, legalább tiszta marad. Nem mászik fel rá, nem hordja fel a sok homokot. Magasnyomású meg szép munkát végzett.
Viszont a lakás nagyon nagy romokban. Holnap nekiállok, muszály rendbeszedni.
Vikikém a szomszédban alszik, néha olyan nagy csaj már:) De Mimi alkudozott, holnap Ő akar (:

Zorka meg nem akar nélkülem még:)  Viszont ma is elaludtam. fél 7 körül, akkor vettem be a gyogyit, fél 9kor ébredtem, persze most meg nem vagyok álmos...ááááááhhhh....

0 Comments On "Hétvége"