2007. július 8., vasárnap 9:20:00

Semmi különös és pelus

Tegnap reggelre a nappaliban ébredtünk Viki, Zorka és én. Éjjel 3 körül felébredtem, persze pisis volt a kiscsaj, csere, fel sem ébredt.
Reggel Robi jött haza 8 után, megreggeliztünk majd Ő ment a szomszédba segíteni - kútfúrás kézzel - brutál fújt a szél, csajok leginkább bent voltak. Zorkával elmentem ágyásszegélyeket venni, első kiskertemet akarom rendbetenni. El is kezdtem csinálni, de 2 kor mentem Anyóshoz, elvittem a Retz-be, ülőgarnitúrát akar venni.
6 körül értem haza, Mancsika is velem volt.
Robi már bent volt, nem fúrtak, nem mentek semmire -várható volt -
Ma éjjel 1 körül jött át Zorka hogy bepisilt. Átöltöztettem, bebújt közénk. Reggelig száraz maradt.
Most Apa épp elment reggeliért a boltba, én meg szürcsölö, a kávémat. Ha meg már bekapcsolta a gépét...:)

0 Comments On "Semmi különös és pelus"