2007. július 16., hétfő 20:56:00

Meleg van nagyon

Nem gyengén volt ma meleg:) Délelőtt engedtem a lányokat fürödni a medencében, vagy 2 órát, utána szigorúan bent tartottam Őket. Majd 5 körül újra fürödtek.
Reggel átmentem a dokihoz, de nem volt bent csak Kati (anyu unokatesójának a felesége, Ő az aszisztense) megmérte a vérnyomásomat. 90/70 nem sok. Holnap 10.30-ra van időpontom, de mondta Kati hogy valszeg neurológushoz is el fog küldeni. Kezdek rinyálni :(
Na majd kiderül. Viszont holnap mehetnék a csajokkal leHévizre Anyósék lent vannak. Robi utánnunk jönne szombat délután és maradnánk még lent. Jó lenne de így a fejemmel...nem merem, majd dokival megdumálom.

Viszont alszom, nappal sokat éjjel keveset. Ma is 4 előtt ledőltem, addig a konyhában pörögtem azután meg elaludtam lent a nappaliban. 
Még jó hogy jött Gabi, míg szerelte  a gépét addig a csajok is elvoltak . 
Robi 5 után jött haza utána terelgette el Őket. Negyed 8kor kelltem fel..

2 Comments On "Meleg van nagyon"

Névtelen Says:
2007. július 17. 13:53

Jobbulást Neked, vigyázz magadra!!!

vimizo Says:
2007. július 18. 0:20

Köszi, remélem hamarosan vége:)