2007. július 3., kedd 22:44:00

Pelenka

Az úgy volt...
Zorka már több mint másfél éve szobatiszta...nappal. Éjjelre még mindíg kéri a pelus, vagyis nem kérte, de adtam. Soha nem volt száraz.
Hetek óta beszélgetünk róla hogy ha vége az ovinak, és jó idő lesz, nem veszi fel többet. Na tegnapra jól felcsigáztam a kis fantáziáját:) Nem kapott pelust.
Apa reggel 5 kor megpisiltette, majd betette mellém aludni. Már akkor duruzsolta:
-Nem pisiltem be:)
Nagyon édes volt,és tényleg nem csurgott be semmi:) Mai napra kiváncsi leszek..Nagyon igyekezett már, készült az estére.
Tavaly szeptemberben megpóbáltuk, 2 hónapig. Bepisilt az ő ágyába is a mi ágyunkba is - mert ugye éjjel cuccol hozzánk:) - és hiába volt mindkét helyen gumilepedő,tuti addig ficergett, míg már nem is feküdt rajta. Meguntam akkor. Meg valahogy éreztem hogy nem volt még rá felkészülve. De most Ő is akarja :)

0 Comments On "Pelenka"