2007. július 17., kedd 23:31:00

Első diagnózis

Reggel kicsit bealudtunk. Fél10kor keltünk fel, ami nem gyenge ahoz hogy a tegnapi délutánt is végigaludtam.
10.30 -ra volt időpontom a dokihoz. Csajokat anyunál lepasszoltam, majd ki a dokihoz. Pontban be is hívtak... Doki rámnéz.. "Te vérszegény vagy" ..mondattal kezdte
Megvizsgált és továbbra is fentartotta. Holnap reggel 7re megyek laborba.
Még nem voltam betegség miatt e dokibánál ( bácsinak nem hívnám, hisz sztem velem egyidős)
de ismerem, Anyu is hozzá vitte át a kártyáját, én kártyám is Nála van évek óta. Hála eddig nem volt szükségem rá. Illetve egyszer:)
Kati, az aszisztense mint írtam már Anyu unokatesójának a felesége, tehát rokony... Anyut jó párszor elkisértem, így azért ismerem valamennyire.  Ma is simán letegeztük egymást.
Na de.. kb 2 éve így nyáron Gödöllőről jöttem haza, Zorka volt csak velem, többiek oviban voltak. Apa kocsijával voltunk,ami le van fóliázva. Zorka elől ült mellettem...
Rendőr leint nem messze a házunk felé jövő útnál..
Belekérdez a fóliába..mondom van engedélyünk, csak asszem az a férjem papírjai között a férjemnél, de addigra a kedves rendőrbát már más köti le... azt mondja nekem: - Hölgyem, tudja hogy a jogosítványa közel egy éve le van járva??- Mondom:-Nekem?? az kizárt!! -
Nem volt kizárt:) Tényleg le volt járva.
Kérdezte hogy akkor most mit tegyen, én meg mondtam  köszi hogy észrevette, most megyek is az orvoshoz.. Mire Ő:- Nem vezethetek, és van e valaki a kocsiban aki elviszi addig az autót.
Persze kapásból Zorkára néztem, aki akkor még 2 éves sem volt: -Zorka szivem , hazaviszed Apa autóját?? majd megcsikiztem a kiscsajt...aki kacagott.
Rendőr visszadta a papírjaimat, azt mondta most akkor irány a doktor:)
Megköszöntem Neki, hisz olyan boldog voltam.. márpedig attól hogy akkor naptudtam meg hogy Anyu nem rákos, pedig 3 hétig abban a hitben éltünk hogy hetek vannak már csak hátra...
Anyuval ilyen sírva nevetve ( Ő addig az egészről mit sem tudott) mentünk a dokihoz jogsit hosszabítani.
Ott Anyuval egymás szavába vágva meséltük az egészet el.. közben egy egy betűt számot benyögtem a tábláról:) (Kati tudott arról hogy Anyut milyen betgnek titulálta a prof.)
Majd megkaptam a pecsétet a jogsimba.. kis is libbentünk a rendelőből. majd én vissza hisz nem fizettem. És ugye akkor 5e volt a hosszabítás. Dokibá:
- Ugyan egy ilyen jó napot ne rontsunk el ezzel, ajándék:) -meglepődtem, de jól esett

Reggel labor, remélem tényleg csak ez a bajom,  írt fel vasat, délután meg lesz az eredmény, akkor felhívom Őt és megbeszéljük. Azt mondta ettől lehetnek szép fejgőrcseim.

0 Comments On "Első diagnózis"