2007. július 17., kedd 23:49:00

Nyaralni megyünk

Ma Anyunál találkoztam kb 25 évvel ezelőtt elköltözött szomszédainkkal. Jó volt találkozni pedig még kisgyerek voltam én is akkor. Ők meg örültek hogy épp ott voltam Anyunál a lányokkal, meg hogy nem is gondolták volna hogy nekem 3 gyerek stb..
Jó volt látni Őket, és mondták bármikor szivesen látnak minket Csornán. Ott laknak.
Hazajöttünk 1 körül, ebédeltek a lányok, átjött Füles (szomszéd kiscsaj) és ment a medencézés, nem gyenge szinük van már, pedig nagyon próbálom megszűrni hogy mikor fürödhetnek. Meg sok-sok naptej. Levettük a medence tetejéről a takarót, és huuu a tetején lévő 20 centis víz kb 40 fokos volt. Levágtam a füvet majd bementem én is közéjük:)  Meglepett hogy szinte a levegővel egyforma hőmérsékletű a víz, nagyon durva:) De a csajok nagyon élvezik.
Ma pedig megjött a kicsik útlevele. Holnap este lemegyek Hévizre a lányokkal, Robi lejön utánunk szombaton. Felhívtam, mert azt találtam ki, beszéljen a haverjával, hogy jöjjenek le Ők is, és hétfőn este mehetünk a tengerhez. Hurrá..Nekik is jó:)
így ma még nagyjából összepakoltam, holnap feltöltöm a kártyámat, megpróbálok a laptophoz telefonomon keresztül netet lehelni:) Este ott unatkozni fogok ha a csajok bealszanak. Apa nem lesz 3 estét velünk:(
Már most hiányzik:):):)
Nem főztem ma, volt még milánói. Holnap sem főzök, majd eszünk pizzát.

0 Comments On "Nyaralni megyünk"