2007. október 29., hétfő 21:16:00

Apának rövid hétvége

... volt most. Szombaton délig volt nyitva, én a kicsikkel itthon voltam, Vikit vittem reggel suliba, délre mentem érte.
Robi szombat délután kocsikázott Jasperral még egy sráccal. Délután kitakarítottam az alsó szintet, és B.A cd-re tornáztam egy órát:) Két kicsi is ugrált mellettem:))
Este még futni mentünk Vikivel ( Ő ugye bringával jött )
Vasárnap jöttek reggel a csajok együtt kelteni minket:) 8-ig(7ig) aludtak. Fáradtak már nagyon. Vasárnap Fülike velünk volt. Robi megint sütőbensült krumplit, kolbász, császűr, lilahagymasalit , főtt tojást csinált reggelire. Már kezdem unni. De Ő ilyen, ha valamire egyszer rákattan....áááááááá....szóval vannak bundáskenyeres hónapjaink, parazstrelleis honapjaink, melegszendvicses hónapjaink:)))) De tény, ha itthon van reggel, mindíg Ő csinálja a reggelit, kávét stb:) Én pedig csak pilledek az ágyban.
Bementünk Bp-re, szomszéd Andi szólt hogy a Sugárban LEGO kiállítás van. Volt is, meg olyan sor hogy órákig kellett várnunk, viszont Anyósékhoz voltunk hivatalosak ebédre, így dobbantottuk a kiállítást.
Hazafelé megebédeltünk Anyóséknál, Robi már sietett is haza, mert mentek kocsizni megint. Már négyen vannak:) este 8ig volt, 3 után mentek el. Addig átvittem a lányokat Anyuhoz, persze Zorka jött is velem haza.. meggondolta magát:)
Meglestük hazafelé Apákékat, itthon kettesben társasoztunk, vacsiztunk. Végre kijátszotta magát a kádban egyedül:)
Olyan furcsa a korai sötétedés. Bár fél9ig fent volt ( neki az már f10 volt ) majd be is ájult egyik pillanatról a másikra:))
Robitól megkaptam a Grace klinika első évadot, én hülye meg el is kezdtem nézni este, reggel 4kor kapcsoltam ki, bíztam benne hogy Mancsika sokáig fog aludni. Tévedtem:) Lent aludtunk a nappaliban..fel is ébredt fél7kor, de imádni való volt.
Azt mondta: Anya, aludjál, én rajzolok.
Rajzolt, mesézett, újra rajzolt éééésss folyamatosan beszélt! Mint mindíg:)) Be nem áll a szája soha:)
Egyszer csend lett, nem sokáig, 10 perc lehetett....majd szólt hogy segítsek..ott állt mellettem pucéran, bugyit húzva fel rosszul:) Azt hittem magzabálom... összeszedett minden ruhát magának, bugyi, atléta, harisnya, póló, szoknya és elkezdett öltözködni:)
Fel keltem én is, fél 9 volt.

0 Comments On "Apának rövid hétvége"