2007. október 7., vasárnap 20:47:00

Bókay

Reggel 8kor keltettek a csajok minket. Zorkával lent aludtam, Viki Apával akart. Mimcsike meg a helyén szunyált.
Robi csinált paraszt reggelit - héjában sütl krumpli, vajjal összetőrve, gyulai, beacon, lilahagyma saláta. főtt tojás - majd 10kor elindultunk Bp-re. Bokay szabadidő központ egyik parkolójában jöttek össze a HDSTeam tagjai. No a két új autós hapsi kíváncsi volt rájuk és mentek megnézni. Robi mondta hogy viszi a lányokat is. Így elkisértem én is Őket. Csajoknak tetszett a sok kisautó.
Vikim becsukta Zorka 4 újját az autó ajtóval. Nagyon pipa voltam Rá, nagyon, elzavartam gondolkozni. Mert idegből csapta be az ajtót, rászoltam hogy ne piszkálja a kiskocsit...Zorka mászott be épp a hétsó ajtón, Viki meg rácsapta. Még jó hogy olyan kis csepp keze van még, de nagyon sírt:( Úgy sajnáltam...
Viki pár napja gyagya. Állandó pofahúzás, durcizás, gonoszkodás... már nem bííírom...

Szóval el voltunk, nagyon szép idő volt. Hazafelé vettünk Vikinek egy cipőt, 4re itthon voltunk. Összekaptam a lakást, előtte tanulult Vikivel. Vacsira már csak egy pizza rendelésre futotta tőlem, meg Apának pár db palacsinta-sütésre.
Ma Mimi alszik az apjával, én Vikivel és Mimivel lent a nappaliban. Holnap már megy mindenki a helyére:))) remélem...

Pár kép mai napról, és Robi kocsijáról amit sima átlátszó műanyagból én vágtam ki, fújtam le matricáztam fel...


Created with Admarket's flickrSLiDR.

4 Comments On "Bókay"

Névtelen Says:
2007. október 7. 23:19

Az autó nagyon tuti,húúú,hogy élveznék ezt az én fiaim...Nagyon ügyi vagy. Te mindenhez értesz?Zorka kezét puszilom. És tetszik a blog,bár nem ismerlek,sztem illik hozzád ez a zöldes-barnás.Ja,írtam hozzánk is
Pusza

linbori Says:
2007. október 8. 12:20

Csajaid szépek mint mindig (bár Vikin most látszik a durci). Az autót is klasszul megcsináltad,ügyi vagy!

vimizo Says:
2007. október 8. 16:06

tomibeni anyája:) kösziii...
Ami érdekel, szeretem kipróbálni, megcsinálni. Autót inkább én mint Apja csinálja:) Összeszerelni nem ültem le. Hála jött a haverja, és vele csinálta.
Megyek, megnézlek Nálatok:)

vimizo Says:
2007. október 8. 16:07

linbori drága:) Mai napunk is durca és veszekedés volt eddig. Meg is sirattuk egymást oda-vissza. Most béke van....
kocsit köszi, bár lett volna mit csinálnom helyette:)De inkább lyen és hasonló hobbyja legyen...