2007. október 7., vasárnap 1:05:00

Igen...

...és így szombatra kipurcanok. Emelett vannak ugye más dolgok is amit meg kell csinálni, el kell intézni stb...
Ma is alig vártam Robit hogy hazaérjen. 12ig volt nyitva. 2 után bealudtam a nappaliban, 6kor keltett fel , most meg nem bírok aludni.
Akkor jöttek Jasper szomszédék, Orsi felkenet a festéket a hajamra, megnyírtam a két gyereküket, és Háti barátunkat.
Közben a fiúk bűvölték az autókat.
Vettek a héten modell-távirányítású autókat. Jasper először múlthéten. Robi csütörtökön.
Nem volt olcsó...:( eladta a gps-ét (rájött hogy tök felesleges) abból vette.
Na most azt szerelték két napig.. kasznija sima üres kaszni volt, ez rám várt. Lefújtam kék metálra, na de előtte kivágni..ahh nem volt egyszerű.
Szóval fényeztem, matricáztam... Robié Subaru, Cééép lett:) Jasperé merci. Hja és le a kalappal Robi előtt... vett egy gyakorló olcsó kasznit is rá, hogy a lányok is vezethessék.
Majd lefotózom...
Holnap megyünk megnézni egy ilyen autós csapatot....

0 Comments On "Igen..."