2007. október 26., péntek 21:41:00

Még Zorka

Napokig nem írok, aztán meg egyszerre megkapjátok:) Mindjárt hozom Zorka versét is, csak épp még nem töltődött fel a netre...
Közben látom, nézitek az oldalamat, köszönöm!
Addig két kép, jön a tél és vörösödik be a haja újra:)





7 Comments On "Még Zorka"

Névtelen Says:
2007. október 28. 18:36

Mikor utoljára láttam, ici-pici babácska volt :D

vimizo Says:
2007. október 28. 21:40

SZijja Jamina Drága!!
ne is mondd!! már 4 éves elmult...:(:) de nagyon jó fej:) Hogy vagytok??
pusz

Névtelen Says:
2007. október 29. 14:54

Megvagyunk, köszi :) Angi is elmúlt már 1 éves, iszonyatosan megy az idő.
Otthon vagy még velük?

vimizo Says:
2007. november 5. 20:18

Jami..juhh..elmúlt egy éves?? jaa. tényleg, olvastam a blogodban anno. Nagyon megy az idő, ne is mond.
Igen, még itthon, egyenlőlre még bírjuk így, bár egyre nehezebben, de még jó így. Nekem van mehetnékem, 8 éve vagyok itthon, sok, nagyon sok.

vimizo Says:
2007. november 5. 20:18

És Te? otthon vagy??

Névtelen Says:
2007. november 11. 6:02

Persze, itthon. Tervezem, hogy még sokáig; jövőre Ádi iskolába megy, aztán utána évben Szaffi is; jó lesz nekik, ha én itthon vagyok :)

vimizo Says:
2007. november 14. 20:28

Igen, igazad ven! Most hogy Viki elsős, Mimi jövőre kezdei, majd egy év kihagyással Zorka... jó hogy itthon vagyok én is. Még van 4 évem. Utána már nem tudok itthon lenni sajna majd. Addigh is ki kell élvezni:) 1.kor már itthon vagyunk szépen együtt.