2007. október 22., hétfő 13:21:00

A múlt hetünk

Zorka itthon volt egész héten, köhögött, lázas volt. Láza 3 napig megmaradt, nappal hőemelkedéssel, éjjel lázzal. Dokibácsitól kedden kaptunk recepteket. Nagyon rég találkoztunk a doktorunkkal. Egy, hogy nem volt Rá szükségünk, másik pedig utoljára helyettesítették, mikor Vikivel voltam.

Nem is volt itthon semmilyen gyógyink egy ideje, hisz amit loehet tartani azoknak már rég lejárt a szavatossága, és már nincsenek meg.
Mimike hétfőn még maradt velünk, de kedden már vittem. Anyuék minden nap átjöttek, vagyis hétfőn kedden mindketten, hétfőn anyuval bementünk Bp-re, a munkahelyére, leadni a papírjait. Visszafelé megálltunk Palotán a híd alatti piacon. Kb 7 éve nem jártam ott. Vettem magamnak egy jó kis szaladós csízmát, két felsőt és egy nacit itthonra.

Addig Józsi volt a csajokkal itthon. (Anyu életttársa, PupiPapa)
Kedden is jöttek, Pupival ( Anyu :) ) elmentünk krizanténokat venni, megint Józsi maradt Zorkával. 3 db virágot vettünk, de akkorák voltak hogy az én nagy automba épp hogy befértek, pedig összebororgattam az üléseket hátul mind a négyet. Mivel tele volt a kocsi növénnyel, hazavittük anyuhoz, majd üléseket visszajátszottam a helyükre, és irány a suli. Mimike épp úszni volt a csoportjával, 11-3/4 12ig úsznak. Tökéletes időzítés, 12-re száraz volt a haja, Viki is 12-re végez az ebéddel. ( az új suliban van az uszoda ) Így mindkettőt vittem haza onnan, sőt még Ivettet is. Addigra Zorka közölte a Papával hogy Ő most nem játszik, inkább alszik. Le is feküdt a nappaliban, és aludt másfél órát.

Szerdán épp hogy hazaértünk délben Józsi telefonál, hogy Anyu kiadta Neki, menjen az aznap nyíló Bauhauz-ba és vegyen laminált padlót. Nade..az Ő autójukba nem fér bele:) Egy ülés leghátulról megint ki, gyerekek be, irány Bp...ööö..vagyis Dunakeszi. Jó sokan voltak, de elég hamar végeztünk is. Láttam karácsonyfa díszt, bánom hogy nem vettem meg..barna és drappos arany egész készlet volt. Asszem lesz egy utam még a héten oda:)

Csütörtökön Gödöllőre mentünk Erikához, vett szgépet, nem tudott pár dolgot beállítani magának.. hazafelé megleptem magam egy jó kis táskával.

Pénteken Robi ment Vikiért a suliba, Mimikét vitték Panniék magukhoz. Érte 5re mentem.

Szombaton Viki ment csak suliba, Apa vitte reggel, és ment is érte. Vikin kívül mindenki itthon volt.

Vasárnap Robi a két szomszéd sráccal lelépett RC-ni Bajnára. Nagyon tetszett nekik...Zorkát 3kor vittem Annához szülinapra, de nem itt Veresen hanem Csomádon a keresztanyujánál volt a buli. Anna Apukája (Tomi, volt állt iskolai osztálytársam) el is vitte volna, de Gizikém azt akarta hogy én vigyem. Otthagytam , hazajöttem. Fél óra mulva telefonált Tomi, hogy nagyon jól érzi magát, semmi gond. :)

foly...

0 Comments On "A múlt hetünk"