2007. október 12., péntek 23:09:00

Viki

Suli nagyon jól megy Neki:) Egyre jobban. Van két gyakorló füzete, egy csíkos és egy kockás.
Ezekbe szoktam Neki írni betűket, jeleket... minden nap ír 1-2-3 oldalt, ahogy van kedve. Pici ráhatással, ha nagyon nem akar, nem erőltetem mindenáron. De egyre jobb kedvvel ül le hozzá.
Persze Bea nénitől kapja is a csillagokat, matricákat érte.
Ma két "szivecskét" is ragasztott az ellenőrzőjébe. Magatartásra és szorgalomra.
Tegnap szegény nekiment a nyitott ajtónak szemből. Szemöldökét, szeme szélét ütötte meg, de hála nincs nagy baj, még picit fáj nyomásra. Háta mögött menő osztálytársa ütögette a hátát ököllel, de nem nézett Viki hátra, majd a gyerek belemart Viki kézfejébe. Szegénykém nézte a kezét, és bumm..ott volt az ajtó. Úgy sajnáltam:) Nagyon zavarja hogy a suliban rosszak a gyerekek:) Példás magatartása van az ellenőrzőjében ugye...
Viszont itthon volt egy nagy menetünk hétfőn. Vasárnappal kezdődött, illetve folyamatosan egy ideje. Ha bármire kértem, mindíg le akarta passzolni, hogy csinálja meg más. Szóval hétfőn reggel Mimi elől kivette a habot és nyomott a macskának, holott tudta hogy Mimike akar. Persze Mimcsi sírt. Nálam meg szakadt a cérna, ez volt a pont az I-re.
Kiabáltam vele:( De már nagyon ideges voltam Rá. SZóval a lényeg az volt, hogy Neki is kell alkalmazkodni, és ha Ő itt ellenünk tesz, ha kötözködik, ha nem figyel ránk, tesókra, akkor nem várja el hogy én meg mindent megtegyek Neki.
Felsoroltam: nem lesz tiszta ruha, ne kérjen enni, inni, ne kérjen tanulni segíteni és minden ilyen. Délben suli után az ovi udvarán a libikókáról leugrott, de sajna Mimi még fent ült a másik oldalon a magasban. Akkor megint kapott fejmosást. Mondtam, gondolja végig.
Azt hiszem ez helyre tette, azóta nincs semmi bajunk egymással:)
Igazából nagyon jó gyerekek, néha én várok többet Vikitől, pedig nem sokkal nagyobb a tesónál...másik részről meg most nagyon komoly lett:)
Egész héten bújt, hízelgett. Végig gondolhatta.
Holnap velem akar lent aludni:) Most Anyunál van Ő is.

0 Comments On "Viki"