2007. október 17., szerda 23:13:00

Mimike

Mimcsiről is egy friss..tegnapi. Úszni ment délután Apja megy érte, és hajlamos nem teljesen megszárítani a haját, így jól beöltöztettem:) Bár nem is annyira, csalóka a kabát,csak szőrös, de enyhén bélelt..

Ma Mimi barátnője jött velünk haza az oviból, Panni. Olyan mint Mimi:) Szóval, szépen eljátszottak, de mikor Viki befejezte a leckéjét, Ő is felment játszani hozzájuk. Onnantól kezdve Mimi sírt. Viki erős ... folyamatosan beszélt Pannihoz. Menjen vele, nézze mit csinál, stb. Panni meg ment és ez Mimikének carul esett. Megértem:)
Vikinek elmagyaráztam hogy ne csinálja ezt, Mimi sem ül be közéjük, mikor az Ő barátnője jön ide. Kis idő mulva bocsánatot is kért Viki Mimitől. Aranyos volt, megértette.
Míg kikisértem Panniékat, Zorka megütögette Mimit ( tudom inkább simi jelleggel, de Mim nagyon szivére vette ) így hatalmas zokogás volt. Ültünk a padlón és sírtunk:) Majd kivittem a konyhába és az előkészített virslis-bucikat bekentük tojással és be a sütőbe. Zorka is jött utánunk, Ő is bocsit kért Mimitől. Itt már megnyugodott. Úgy sajnáltam:) Olyan ritkán törik el nála a bögre füle, de ha sír, nagyon nehezen tudja abba hagyni....
Apa este kicsit erősebben fogta meg a vállát, míg beszélt hozzá, na ezért is sírt:) Pedig nem volt tényleg semmi. Be is aludt hamar...


1 hozzászólás:

Névtelen Says:
2007. október 18. 21:21

Egyem a kis érzékeny lelkét! Tomi is pont ilyen...meg végülis Beni is...és én is:)