2007. október 22., hétfő 12:27:00

Sorozat

Ritkán nézek TV-t, ha be is van kapcsolva, valamilyen mese megy rajta. Ezek is egyre ritkábban hála...

Egy-két műsort nézek, viszont soha nem voltam sorozat függő. Tavasszal valamelyik csatornán ment a 4400 c. sorozat. Az tetszett nagyon, megkaptam dvd-n a 3 évadot egyben. Volt pár éjszaka hogy a laptopommal az ölemben, füllhallgatóval ébren voltam. Sajnos a tv levette műsoráról, úgy tudom.

A BK esténként valahogy megmaradt, de nem sajnálom ha kimarad egy egy nap.. ez még a szopizós időszakunkból maradt, addigra voltak megfürdetev én pedig az aktuális szopissal leültem és míg vacsizott, megnéztem a filmet.

Amit viszont most nézek, az a Grace klinika. Valahogy tetszik. Az első évad végén kezdtem nézni, azóta függő vagyok.
Most a neten akadtam ezekre:







0 Comments On "Sorozat"