2007. október 22., hétfő 14:54:00

Tegnap, névnap, képek

folyt...

Szóval tegnap dután Zorka buliban Apa RC-n. 4 köröl jöttek haza a srácok, akkor dagasztottam be a lángos tésztát, Robi meg kevert be palacsintát, mert Suszti nem szeresse a lángost.

fél 6kor kezdődött a Forma1, átjött a két család, a barátok, és itt néztük meg, vagyis a srácok.
Közben Orsit is köszöntöttük, hisz névnapja volt. Zorkát 7 körül hozta haza Tomi, nagyon jól érezte magát, kicsit hiányoztam Neki, mikor elfáradt:)

Multkor kaptam egy üveg Charleston-t. Nem szoktam inni, nem szoktunk. Simán elbulizgatunk itt szombatonként üdítővel:)) Most elővettem, volt még a multkori CS-buliról egy üveg cola is. Orsival megittunk pár charleston-colát az este, jól éreztük magunkat.

Fél 9kor hazamentek, mert mindenki kisgyerekkel volt. Viki kibulizta hogy az apjával aludjon, így Zorkával és Mimivel megint lent aludtam:)

hjja.. Szombaton Anyósék jöttek Zorkázni, Ők nem voltak itt multszombaton. Nekik is mézes-mustárosat csináltam, és sütöttem túrótortát:)

pár kép:

Képek nagyban itt



0 Comments On "Tegnap, névnap, képek"